Stworzenie strony internetowej e-commerce nie musi być tak trudne ani tak kosztowne, jak mogłoby się wydawać.
Dziesięć powodów, dla których potrzebujesz strony internetowej dla swojej firmy.
Tworzenie stron internetowych w Świnoujściu
Jesteśmy w epoce, w której kupujący zanim dokona zakupu, chce uzyskać więcej informacji na temat produktu. Każdy, kto chce rozwijać swoją markę, bez względu na to, jak mała jest Twoja firma, potrzebuje strony internetowej.
Posiadanie strony internetowej dla małej firmy to nie tylko sprzedaż produktów lub usług online - zapewnia ona również wartość dla klientów i jest formą bezpłatnej reklamy. Jeśli jeszcze cię nie przekonałem, oto powody, dla których powinieneś je zdobyć dzisiaj.
1. Klienci oczekują, że będziesz online.
Obecnie prawie wszyscy korzystają z Internetu w celu uzyskania informacji. Decyzję o tym, co kupić i gdzie, można uzyskać za pośrednictwem smartfonów i tabletów. Strona internetowa zapewni obecność Twojej firmie. Twoi potencjalni klienci mogą następnie dowiedzieć się więcej o twoim produkcie / usłudze. Strona internetowa daje możliwość wykazania troski o klientów, komunikacji o swojej marce i przekazania profesjonalnego wizerunku.
Dzisiejsi klienci oczekują także, że ich marka będzie dostępna w Internecie i udostępni przydatne treści na temat firmy na platformie cyfrowej. W rzeczywistości większość klientów odwiedza witrynę marki, aby się o tym dowiedzieć. Jeśli nie masz jeszcze witryny internetowej, istnieje duże prawdopodobieństwo, że Twój klient znajdzie inną firmę, która ma stronę internetową.
2. Twój produkt / usługa pojawia się w wynikach wyszukiwania.
Według badań 81% kupujących prowadzi badanie online przed zakupem produktu lub usługi. Oznacza to, że jeśli klient potrzebuje torebki, wprowadzi „torebki wysokiej jakości”. Jeśli wie dokładnie, czego chce, może wpisać „Torebki ze skóry wysokiej jakości w Warszawie”. Jeśli Twoja firma sprzedaje torebki, pojawi się w wynikach wyszukiwania tych słów kluczowych, jeśli je zoptymalizujesz. Posiadanie strony internetowej nie wystarczy, musisz ją zoptymalizować, aby wyświetlać się u góry wyników Google pod kątem słów kluczowych lub trafnych słów kluczowych, gdy potencjalni klienci przeprowadzają wyszukiwanie. Aby zoptymalizować witrynę pod kątem wyszukiwania, wykonaj takie czynności, jak użycie "słów kluczowych z długim ogonem", dołącz tagi, opisy i tytuły meta.
3.Witryna legitymizuje twoją witrynę.
Witryna oferuje pewien rodzaj dowodu społecznego i buduje zaufanie klientów. Umożliwia przekazywanie klientom i potencjalnym klientom historii firmy, specjalizacji i wiedzy specjalistycznej. Witryna pozwoli Twoim klientom dowiedzieć się więcej o Twojej firmie, zwłaszcza jeśli przedstawisz opinie klientów. Pomaga to zaimponować potencjalnym kupującym, ponieważ na większość kupujących wpływ mają recenzje online, jeśli chodzi o kupowanie produktów.
4. Strona internetowa to internetowy billboard.
Strona internetowa zapewni ci obecność online. Masz okazję przedstawić swoją małą firmę potencjalnym nabywcom i pozwolić swoim klientom znaleźć Cię za pomocą odpowiednich słów kluczowych. Będzie to jednak zależeć od marketingu, który zastosujesz na swojej stronie poprzez optymalizację wyszukiwarek, media społecznościowe, blogowanie i reklamę online.
5.Pozwala zbierać dane i generować potencjalnych klientów.
Obecność online umożliwia zbieranie danych o klientach, planowanie produktów i uzyskiwanie informacji zwrotnych od klientów. Funkcje takie jak Google Analytics, analityka na Facebooku itp. pozwalają poznać dane demograficzne klientów, sprzedawanego produktu i zaplanować, jak poprawić oferowane usługi / produkty.
Jeśli zachęcisz ludzi do subskrybowania Twojej witryny za pośrednictwem biuletynów, postów na blogu lub eBooków, możesz łatwiej do nich dotrzeć.
6.Łatwość kontaktu
Klienci mogą łatwo skontaktować się z tobą za pośrednictwem strony internetowej. Dzięki obecności online klienci mogą z łatwością się z Tobą skontaktować, gdy chcą dowiedzieć się o Twojej firmie. Będzie to jednak działać tylko wtedy, gdy podasz linki do stron mediów społecznościowych, formularz online lub zaoferujesz usługę czatu na swojej stronie.
7.Pozwala zaprezentować i sprzedać swoje produkty
Strona internetowa pozwala wyświetlać oferowane produkty lub szczegółowo opisywać je za pomocą zdjęć i filmów. Możesz także oferować samouczki PDF lub filmy, aby Twoi klienci nie musieli iść gdzie indziej, aby uzyskać informacje po zakupie produktu.
Obecność online zapewnia również klientom wygodne zakupy. Jest tak, ponieważ oferuje im różne możliwości interakcji z tobą. Na przykład możesz użyć strony internetowej do sprzedaży swoich produktów online. Jest to łatwy sposób na dostarczanie produktów do klientów, zapewniając dostawy po obniżonej lub bezpłatnej cenie.
8.Wykorzystuje twoje sieci społecznościowe.
Czy potrzebuję strony internetowej dla mojej firmy, jeśli mam stronę na Facebooku? To pytanie zadaje większość ludzi. Odpowiedź brzmi - tak! Potrzebujesz strony internetowej, nawet jeśli masz stronę na Facebooku. Media społecznościowe pozwalają docierać do większej liczby odbiorców i generować szum wokół firmy poprzez udostępnianie i polubienia. Gdy ludzie będą chcieli dowiedzieć się więcej o twoim produkcie, będą musieli odwiedzić twoją stronę.
9. Pozwala konkurować z dużymi firmami w twojej branży.
Istnieje duże prawdopodobieństwo, że twój konkurent ma stronę internetową. Konsumenci oczywiście rozpoczną swoją podróż zakupową za pośrednictwem sieci społecznościowych, od swoich rówieśników lub poprzez badania. Gdy zdecydują, że chcą kupić określony produkt lub usługę, zaczynają szukać informacji, a 81% z nich przejdzie do Internetu, by znaleźć recenzje, informacje edukacyjne i referencje.
Jeśli nie masz witryny internetowej, nie możesz konkurować na tym samym poziomie, co konkurenci. Dajesz również potencjalnym klientom powód do zakupu od konkurencji.
10. Umożliwia łatwe udostępnianie wiadomości i daje kontrolę nad narracją
Możesz łatwo publikować informacje o wydarzeniach, nowościach lub aktualizacjach na swojej stronie internetowej bez konieczności wydawania pieniędzy na reklamy w gazetach i telewizji. Prowadzenie bloga pozwoli Ci zachować świeżość witryny dzięki nowej zawartości, która pozwala Google na indeksowanie Twojej witryny w celu uzyskania wyników wyszukiwania. Blog umożliwia także dostarczanie konsumentom informacji o oferowanym produkcie lub usłudze, prezentowanie swojej wiedzy specjalistycznej w tym temacie, udzielanie porad dotyczących tematów związanych z Twoją firmą dla konsumentów oraz dzielenie się spostrzeżeniami.
Kanały mediów społecznościowych mogą nie pozwalać ci w pełni kontrolować narracji na temat Twojej firmy, ale mając stronę internetową i blog, możesz wpływać na postrzeganie, tworząc własną historię. Witryna umożliwia także przesyłanie wiadomości do odbiorców znacznie szybciej niż reklamy w formie drukowanej.
Dlaczego nie masz strony internetowej?
Większość osób bez witryny twierdzi, że ma wystarczającą działalność, a strona internetowa przytłoczy ich większą ilością pracy. Nie rozumiem, dlaczego jest to dobry powód, ponieważ więcej pracy oznacza, że możesz teraz zostać pracodawcą i zaoferować tak wielu osobom bez pracy możliwość obsługi swoich klientów. Strony internetowe oferują więcej działalności w dzisiejszym świecie, więc zdobądź ją już dziś!