To samo odnosi się do brandingu produktów. Jaki to jest produkt? Czy produkt jest skierowany do mężczyzn lub kobiet i do jakiej grupy wiekowej? W jaki sposób produkt powinien być kojarzony z firmą, która go sprzedaje? Po zebraniu wstępnych danych z pierwszych pytań, przefiltruj i przeanalizuj informacje, aby naprawdę dotrzeć do grupy docelowej. Ostatecznym celem brandingu jest przemawianie bezpośrednio do odbiorców docelowych, aby zmotywować ich do działania. Aby to zrobić, lepiej mieć pewność, że rynek docelowy jest jasno zdefiniowany. Ustanowienie rynku docelowego oznacza określenie, kim są Twoi odbiorcy. Aby pomóc Ci dowiedzieć się, kto dokładnie jest Twoją grupą docelową, zadawać pytania;
- Gdzie znajduje się moja publiczność?
- Jakie kolory powinny być kojarzone z produktem lub firmą?
- Kto jest bezpośrednią konkurencją dla moich produktów/usług?
- Jakie elementy sprawiły, że moja konkurencja odniosła sukces?
- Do kogo zmierzają moi konkurenci?