Grafika komputerowa

Szukasz kreatywnego grafika do swojego projektu?
KLIKNIJ PO WIĘCEJ INFORMACJI

Obraz przemawia lepiej niż tysiąc słów

Obraz ma moc oddziaływania na wyobraźnię klienta

UNIKALNOŚĆ

Tworzę unikalne znaki i wzory dla odróżnienia twojej marki.
FAQ

SPÓJNOŚĆ

Identyfikacja wizualna będzie spójna aby tworzyć profesjonalny wizerunek firmy.
FAQ

PRZEJRZYSTOŚĆ

Tworzę proste i czytelne grafiki bez zbędnego gmatwania. Moje motto brzmi: "Mniej znaczy więcej".
ZOBACZ VIDEO

DOPASOWANA

Identyfikacja wizualna, grafiki, logo -  będą dopasowane do charakteru, misji i wyznawanych wartości w twojej firmie. 
FAQ

Pogotowie graficzne

Jeżeli jesteś w potrzebie i szukasz grafika, który rozwiąże twój problem, zadzwoń lub napisz, teraz!
biuro@computart.pl793-031-771

Spójne identyfikacje wizualne

Spójna identyfikacja wizualna ComputArt

Inne projekty

ZOBACZ PORTFOLIO!

Usługi graficzne

Poniżej niektóre z najczęściej wykonywanych przeze mnie grafik

Logo

Plakat

Ulotka

Rollup 

Grafika na opakowanie

Okładka płyty

Prototyp modelu

Okładka książki, ebooka

Ilustracje/malowanie/gry

Grafika komputerowa, projektowanie stron internetowych computart.plGrafika komputerowa, projektowanie stron internetowych computart.pl

Wideo/animacje

ZOBACZ PORTFOLIO!
Jeżeli nie ma tu tego co potrzebujesz - skontaktuj się ze mną, teraz!
SKONTAKTUJ SIĘ, TERAZ!

Projektowanie graficzne

Z czym to się je?
Projektowanie graficzne jest formą projektowania, procesem twórczym, który obejmuje doświadczenie, wiedzę i i zmierza do określonego celu. Jest to forma komunikacji, łącząca grafikę, fotografię i typografię.  Przez efektywny projekt graficzny rozumiem pracę, która posiada cechy wymagane do osiągnięcia celów, dla których została wyprodukowana.
Rodzaje nośników informacji wymagających efektywnego projektu graficznego to np: broszury, ulotki, reklamy, logo, plakaty, grafiki na social media i inne.
Opracowanie efektywnej grafiki obejmuje kilka etapów, zazwyczaj są to:
- Krótka charakterystyka i identyfikacja wymagań,
- Opracowanie koncepcji
- Wizualizacje, w tym układ, zdjęcia, wybór kolorów i typografia,
- Realizacja.
Celem projektowania graficznego jest wywieranie pozytywnego wpływu na wzorce zachowań klientów, np. wpływanie na nie w decyzjach zakupowych korzystnych dla własnej marki, produktów lub usług. Projekt graficzny może to osiągnąć dzięki przekonującemu przekazowi, układowi, kolorom itp. 

W celu wywarcia wpływu na decyzje klientów i dostarczenia efektywnego projektu graficznego, należy wykonać kolejne etapy:
1.Wyznaczyć właściwą agencję projektową lub firmę pod względem kosztów i jakości. Wyjaśnij, co chcesz osiągnąć, jaki jest Twój rynek docelowy pod względem wieku, płci, klasy społecznej.
2.Przekazać  projektantowi  lub agencji brief - wyjaśnij, co chcesz osiągnąć, jaki jest Twój rynek docelowy pod względem wieku, płci, klasy społecznej.  Wybierz  główne punkty sprzedaży i przekaż je projektantowi.
3. Projektant musi następnie opracować koncepcję która przekaże informacje do klienta  w najbardziej efektywny sposób, może to być humor, porównanie, aspiracja, wiarygodność, korzyści cenowe, itp.  
4.Powinna zostać wybrana najbardziej odpowiednia i skuteczna koncepcja  a następnie opracowana wspólnie przez klienta i projektanta. Proces jest najbardziej efektywny, jeśli obie strony pracują w harmonii - projektant wykorzystuje swoją wiedzę z zakresu marketingu, procesu projektowania i zachowania klienta, a klient swoją wiedzę na temat danego rynku. Antagonizm po obu stronach jest zazwyczaj szkodliwy dla efektu końcowego!

Projektujemy proste, czytelne strony internetowe, które pozyskują kllientów.
align-justifyapartmenteyeuserquestion-circle linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram