Grafika komputerowa

Szukasz kreatywnego grafika do swojego projektu?
KLIKNIJ PO WIĘCEJ INFORMACJI

Obraz przemawia lepiej niż tysiąc słów

Obraz ma moc oddziaływania na wyobraźnię klienta

UNIKALNOŚĆ

Tworzę unikalne znaki i wzory dla odróżnienia twojej marki.
FAQ

SPÓJNOŚĆ

Identyfikacja wizualna będzie spójna aby tworzyć profesjonalny wizerunek firmy.
FAQ

PRZEJRZYSTOŚĆ

Tworzę proste i czytelne grafiki bez zbędnego gmatwania. Moje motto brzmi: "Mniej znaczy więcej".
ZOBACZ VIDEO

DOPASOWANA

Identyfikacja wizualna, grafiki, logo -  będą dopasowane do charakteru, misji i wyznawanych wartości w twojej firmie. 
FAQ

Pogotowie graficzne

Jeżeli jesteś w potrzebie i szukasz grafika, który rozwiąże twój problem, zadzwoń lub napisz, teraz!

biuro@computart.pl793-031-771

Projektowanie graficzne

Z czym to się je?
Projektowanie graficzne jest formą projektowania, procesem twórczym, który obejmuje doświadczenie, wiedzę i i zmierza do określonego celu. Jest to forma komunikacji, łącząca grafikę, fotografię i typografię.  Przez efektywny projekt graficzny rozumiem pracę, która posiada cechy wymagane do osiągnięcia celów, dla których została wyprodukowana.
Rodzaje nośników informacji wymagających efektywnego projektu graficznego to np: broszury, ulotki, reklamy, logo, plakaty, grafiki na social media i inne.
Opracowanie efektywnej grafiki obejmuje kilka etapów, zazwyczaj są to:
- Krótka charakterystyka i identyfikacja wymagań,
- Opracowanie koncepcji
- Wizualizacje, w tym układ, zdjęcia, wybór kolorów i typografia,
- Realizacja.
Celem projektowania graficznego jest wywieranie pozytywnego wpływu na wzorce zachowań klientów, np. wpływanie na nie w decyzjach zakupowych korzystnych dla własnej marki, produktów lub usług. Projekt graficzny może to osiągnąć dzięki przekonującemu przekazowi, układowi, kolorom itp. 

W celu wywarcia wpływu na decyzje klientów i dostarczenia efektywnego projektu graficznego, należy wykonać kolejne etapy:
1.Wyznaczyć właściwą agencję projektową lub firmę pod względem kosztów i jakości. Wyjaśnij, co chcesz osiągnąć, jaki jest Twój rynek docelowy pod względem wieku, płci, klasy społecznej.
2.Przekazać  projektantowi  lub agencji brief - wyjaśnij, co chcesz osiągnąć, jaki jest Twój rynek docelowy pod względem wieku, płci, klasy społecznej.  Wybierz  główne punkty sprzedaży i przekaż je projektantowi.
3. Projektant musi następnie opracować koncepcję która przekaże informacje do klienta  w najbardziej efektywny sposób, może to być humor, porównanie, aspiracja, wiarygodność, korzyści cenowe, itp.  
4.Powinna zostać wybrana najbardziej odpowiednia i skuteczna koncepcja  a następnie opracowana wspólnie przez klienta i projektanta. Proces jest najbardziej efektywny, jeśli obie strony pracują w harmonii - projektant wykorzystuje swoją wiedzę z zakresu marketingu, procesu projektowania i zachowania klienta, a klient swoją wiedzę na temat danego rynku. Antagonizm po obu stronach jest zazwyczaj szkodliwy dla efektu końcowego!

Spójne identyfikacje wizualne

Spójna identyfikacja wizualna ComputArt

Inne projekty

PORTFOLIO

Usługi graficzne

Poniżej niektóre z najczęściej wykonywanych przeze mnie grafik

Logo

Plakat

Ulotka

Rollup 

Grafika na opakowanie

Okładka płyty

Prototyp modelu

Okładka książki, ebooka

Specjalne 
zamówienia

Jeżeli nie ma tu tego co potrzebujesz - skontaktuj się ze mną, teraz!
SKONTAKTUJ SIĘ, TERAZ!
Projektujemy proste, czytelne strony internetowe, które pozyskują kllientów.
align-justifyapartmenteyeuserquestion-circle linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram