1. Czytelna
Strona skupia uwagę klienta na treści, jest prosta
i przejrzysta.
2.Responsywna
Dostosowuje się do każdego ekranu (komputer, laptop, tablet, smartfon).
3. Sam edytujesz
Mozliwość samodzielnego dodawania treśći w intuicyjnym edytorze. Możesz również zlecić to nam.
4.Bezpieczna
Zabezpieczona przed atakami i wirusami oraz monitorowana 24h.
5.Wsparcie
Po zbudowaniu strony oferujemy pomoc techniczną.
6.Hosting i domena
W cenie strony zawarty jest hosting i domena na rok.
7.Dodatki
Dołączamy na życzenie rózne dodatki np. interaktywną mapę, formularz kontaktowy, czat etc.
8.Konta pocztowe
Tworzymy konta pocztowe w domenie.
9.Optymalna
Strona będzie zoptymalizowana pod względem SEO (podstawowego) i prędkości wczytywania się strony.
Twoja strona jest jak handlowiec, który opowiada o firmie
i korzyściach jakie klient odniesie przez współpracę z Tobą.
W ten sposób sprzedaje twoją ofertę.
Aby Ci pomóc w pozyskiwaniu klientów tworzę takie właśnie strony - zgodnie ze sztuką marketingową.
Sprzedajesz swoją ofertę 24h.
Zostawiasz pozytywne wrażenie na kliencie.
Klient skupia się na treści dzięki przejrzystości.
Możesz śledzić statystyki odwiedzin.
Zawsze aktualna oferta twoich produktów/usług dzięki samodzielnej edycji treści na stronie www.
Minęło kilka lat, odkąd ktoś zaprojektował stronę internetową twojej firmy, a teraz jest ona przestarzała?
W ten sposób tracisz klientów na rzecz konkurentów, którzy mają zaprojektowane profesjonalnie strony internetowe.
Wiele firm na całym świecie prowadzi dziś swoją działalność bez strony internetowej. Kiedy internet rozwija się w zawrotnym tempie, Twój biznes również musi się rozwijać. Jeśli firmy nie prowadzą działalności w Internecie, stracą na sprzedaży i dodatkowych zyskach.
Istnieje kilka ważnych powodów, dla których posiadanie i prowadzenie strony internetowej jest ważne. Zasięg działania na rynku lokalnym często nie wystarcza a posiadanie strony internetowej pozwala na dotarcie do klientów na całym świecie.
Twoja strona jest bezpośrednim odzwierciedleniem Twojego produktu i dlatego posiadanie dobrze zaprojektowanej strony internetowej może zwiększyć Twoją sprzedaż. Pierwszą rzeczą, o której należy pamiętać podczas projektowania strony internetowej, jest przejrzystość i łatwość obsługi. Poświęć kilka minut na obejrzenie kilku stron internetowych. Co sprawia, że są atrakcyjne? Były tam takie, które natychmiast zamknąłeś? Dlaczego? Pamiętaj, że kiedy osoba odwiedza Twoją stronę, ma konkretny cel. Szuka informacji lub robi zakupy. Daj tej osobie to, czego potrzebuje, bez konieczności 'przekopywania się' przez niepotrzebne i źle zaprojektowane sekcje twojej strony. Upewnij się, że wszystkie informacje na Twojej stronie internetowej są ważne dla Twojego produktu. Spraw, aby nabywca pomyślał, że potrzebuje Twojego produktu, aby rozwiązać swój problem.
Każda firma powinna prowadzić kampanię reklamową w internecie, zaczynając właśnie od strony internetowej. Jest ona podstawowym narzędziem biznesowym na którym można oprzeć swoje działania marketingowe. Klienci nie przyjdą do Ciebie kupić twoich produktów, jeśli nie będą wiedzieć, że istniejesz :) Jeśli jesteś właścicielem firmy i twoja strona w jakiś sposób nie spełnia oczekiwań, to mogę rozwiązać ten problem jako kreatywny grafik i jako projektant stron internetowych. Przed rozpoczęciem projektowania można zastanowić się i odpowiedzieć na kilka pytań. 1. Jaki jest Twój budżet i ramy czasowe na wykonanie projektu strony internetowej lub przeprojektowanie projektu? 2. Czy zamierzasz używać oryginalnych treści i zdjęć do budowy tej strony internetowej? 3. Masz już pomysł na kolorystykę, układ stron internetowych i nawigację? Jeśli nie, zajmę się wszystkim. 4. Jak wyglądają strony konkurencji? Znając odpowiedzi na te pytania, stworzę odpowiedni układ witryny oraz treści.
Twoja strona służy bardzo konkretnemu celowi. Powinna być aleja w galerii handlowej, przy której klient może dokonać zakupu z twojej strony internetowej. Powinna ona być łatwa do obejrzenia i szybko działająca. Czy wiesz że 75% użytkowników czeka maksymalnie do ok. 3 sekund od momentu kliknięcia w link? Jeśli strona nie otworzy się do tego czasu - rezygnuje z niej.
Pierwsze wrażenie jest najważniejsze, tak jak w realnym życiu :)
Bądź świadomy faktu, że wygląd Twojej strony internetowej, odpowiedni układ, kolorystyka i nawigacja jest sposobem na zwiększanie konwersji na twojej stronie lub sklepie internetowym. Wygląd strony, jeśli jest właściwie zaprojektowana, może być doskonałą strategią marketingową dla Twojego produktu lub usługi.
Postaraj się odpowiedzieć na poniższe pytania.
1. Do czego potrzebują cię klienci?
Dotyczy usług. Pozwala mi zbudować teksty na stronę www w sposób zachęcający klientów do korzystania z Twoich usług. W sposób pokazujący że, rozwiązujesz ich problem, zaspokajasz potrzebę. Odpowiedz na pytanie jakie korzyści klienci mają ze współpracy z Tobą?
2. Na czym polega usługa?
Podstawowe info o usłudze ale także jeśli jest to np: filozofia marki, sposób zamawiania usługi itp.
3. Kim są klienci?
Zastanów się w jakim sąwieku, czym się interesują czego konkretnie potrzebują?
4. Dodatkowe funkcjonalności?
Może potrzebujesz dodatkowych funkcjonalności na stronie? Np. forum, rejestracja, sklep, formularz, newsletter, także pozycjonowanie...
5. Co klient ma zrobić na twojej stronie?
Czy klient ma np. zakupić produkt, zapisać się na newsletter, zostawić swoje dane do kontaktu, znaleźć konkretną informację?
6. Kim jest konkurencja?
Kim jest konkurencja, czym się od niej różnisz, podaj ich adresy stron www, co ci siętam podoba a czego chciałbyś uniknąć?
7. Jakie strony ci się podobają?
Jaki układ, kolorystyka, inne cechy ci się podobają? Podaj ich adresy?
8. Jaki masz budżetr na stronę www?
To pozwala określić co w tej kwoecie możemuy dla Ciebie zrobić?
9. CZy zamierzasz używać stockowych obrazków?
Czy treści i zdjęcia, które chcesz używać mają być zakupione czy posiadasz własne?
10. Na kiedy ma byćgotowa strona www?
Termin lub ramy czasowe uruchomienia strony www.
1. Kontakt
Jako klient nawiązujesz kontakt, odpowiadamy na pytania i zadajemy je aby poznać potrzeby i cele marketingowe. Następnie sprawdzamy twoją konkurencję (chcemy aby Twoja strona się wyróżniała - klienci to doceniają) i dobieramy odpowiednie słowa kluczowe. Dalszym krokiem jest przygotowanie projektu strony, zgodnie z naszymi ustaleniami lub całkowicie według naszego pomysłu (wybór należy do Ciebie).
2. Prototyp
Przygotowujemy prototyp projektu (lub kilka) i wysyłamy do Ciebie.
3. Poprawki
Kiedy otrzymasz projekt strony możesz zgłaszać poprawki. Poprawki wdrażamy zgodnie z kolejnością otrzymanych zgłoszeń od wszystkich klientów. Większość poprawek wprowadzamy w ciągu 24 godzin, a jeśli któreś poprawki mogą zająć więcej czasu to poinformujemy Cię o tym! Dokonujemy usprawnień, sprawdzamy całość i ponownie wysyłamy.
4.Optymalizacja
Dokonujemy optymalizacji strony pod względem szybkości, mobilności, bezpieczeństwa i SEO. Na tym etapie zadbamy o:
- słowa kluczowe w tekstach
- odpowiednie nagłówki
- opisanie zdjęć (nie jest to widoczne na
stronie, a pozwala pozyskać ruch z Google
Grafika)
- zabezpieczenie strony przed włamaniami
- skrócenie czasu ładowania się strony
5. Finalizacja
Sprawdzamy poprawne działanie wszystkich elementów na stronie.